På kiruna.se används kakor, på engelska cookies. Kakor används för att webbplatsen ska fungera på bästa sätt. Om du fortsätter, utan att ändra inställningarna i din dator, så godkänner du att kakor från kiruna.se används. 

Läs mer om kakor och hur de används på kiruna.se

Här kan du välja vilket språk du vill läsa vår hemsida på. Vi använder Google Translate vid översättning av innehållet på webbplatsen.

Kiruna kommun

Synpunkter och klagomål

Här har vi samlat länkar till kontaktuppgifter vi har gällande dina synpunkter och eventuella klagomål du har på den kommunala verksamheten.

Kultur- och utbildningsförvaltningens information om:
synpunkts- och klagomålshantering (länk till ny sida).

Socialförvaltningens information om:
synpunkts- och klagomålshantering (länk till ny sida).

Om du får problem med fjärrvärme, vatten/avlopp, renhållning, gator, parker, gatubelysning, kontakta:
Felanmälan hos Tekniska Verken i Kiruna AB (länk öppnas i nytt fönster).

Gäller det kommunala bostäder eller fastigheter får du hjälp med serviceproblem samt göra felanmälningar till:
Felanmälan hos Kirunabostäder AB (länk öppnas i nytt fönster).

Publicerad av: Ulrika Hannu

Senast ändrad: 2017-05-29