Lokaltrafikens röda linje kommer att trafikera hållplats Uttervägen, Jägaregatan och Runabacken igen från och med 12 maj.
Det oförutsedda vägarbete som orsakade en omledning av busstrafikens röda linje har kunnat slutföras tidigare än planerat. Röd linje kommer därför att kunna trafikeras enligt ordinarie linjedragning från och med 12 maj igen.