Är du senior och nyfiken på gemenskap, fika och samtal i trevlig miljö? Då är du välkommen till vårt pop-up seniorcafé.
Plats: Kulturhuset Auroras entré
När: Fredag 22 maj kl. 13.30-15.00
Torsdag 4 juni kl. 13.30-15.00
Vi bjuder på kaffe och kaka. På plats finns även representanter från socialförvaltningen för samtal, information och frågor. Kom förbi för en stunds gemenskap, träffa andra och njut av en god fika i trevligt sällskap!
Ingen anmälan behövs, bara kom som du är💛!
Varmt välkommen!