Socialförvaltningen har gjort en Lex Sarah-anmälan efter en händelse där en brukare uttryckt hot om att skada sig själv.
Händelsen har hanterats på plats av personal och en utredning har inletts.
Av hänsyn till den enskildes integritet lämnas inga ytterligare uppgifter.